Sweetbutsour

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Ewelina Östlund - 11 maj 2010 09:31


Igår vart det Skolmästerskap :)

Jag och Ziba ställde upp i agilityn.


Hoppklassen:

Började jätte dåligt med en tjuvstart :( det va nog det enda felet Ziba gjorde under hela loppet.

Sen visade sig mattes nerver och det blev en vägran till.

Men är ändå hur nöjd som helst med hopploppet :)

10 fel


Agilityklassen:

TJOHO!! Hur underbart lopp som möjligt!

Banan va jätte rolig och varken för svår eller för lätt.

Kände att det va en bana som kunde utmana mig och Ziba :)

Jag hade nerverna i styr och Ziba följde mig jätte bra under hela loppet.

Hon tog alla hinder som hon skulle och precis som jag visade.

Vi klarade alla byten, även det som jag från början trodde vi skulle faila lite på.

Loppet slutade med 0 fel!! :D


Samanlagt slutade vi på en fjärde plats i Large klassen :)

Jag är jätte nöjd med dagen och hur Ziba har uppfört sig :)


Ciao Ewe <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen?
 Super!
 Bra!
 Ok!
 Dålig!
 Värdelös!
 Bör förbättra...(skriv gärna vad som en kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards