Sweetbutsour

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Ewelina Östlund - 4 maj 2010 14:50


Bläää

Orkar inte mer

Känns bara skit!

Vill inte vara sjuk nått mer!


Haft en händelserik helg i Forshaga (:


Fredag

Valborgsfirande i deje (;

lite mycket öl och kärleksproblem xD
fyllestatus:

Äckligt full :(

dagens citat:
"Man kan aldrig få för mycket i munnen"


Lördag

Grillning vid älven (:

sång med massa trevligt folk <3

lätt en av de bästa kvällarna på väldigt länge!

fyllestatus:

Gosigt lullig ;)

Dagens sötaste:

Min underbart söta sambo som aldrig vart fullare xD Haha!
Men jäklar va söt hon va <3 älskar dej tjejen <3


Söndag

Försök till grillning vid Grisudden, efterfest på Ghettot (:

fyllestatus:

helt perfekt ;P

dagens misstag:

3 bongar med öl på 10-15 min va inge bra ;P


Tävlade med Ziba i lördags med

är super nöjd :D

dock inga jätte bra placeringar

men med tanke på att det va ett halv år sedan vi ens tränade agility så är jag hur nöjd som helst

Ziba var lyhörd och följde mej jätte bra

Det var bara jag som var extremt nervös och sjabblade bort det några gånger


Ciao Ewe <3


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen?
 Super!
 Bra!
 Ok!
 Dålig!
 Värdelös!
 Bör förbättra...(skriv gärna vad som en kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards