Sweetbutsour

Alla inlägg under januari 2011

Av Ewelina Östlund - 12 januari 2011 22:13


Nu va det typ stört länge sen jag slängde in några rader här.

Men finns inte mycket att skriva om för tillfället.


Jobbet tar över det mesta av tiden och resten av tiden spenderas med några lugna promenader med Ziba.

Har vart sjuk sen jul så har inte orkat träna något ordentligt.


Men börjar äntligen bli frisk nu så ska förska komma igång med livet ordentligt igen.


Sen har jag inget virusskydd på datorn kvar, så måste fixa det innan bloggen kommer igång igen.

Tycker nämligen inte om att ockuppera pappas dator för länge.


Men har iaf några nyårslöften:

* Komma i form (fysiskt)

* Må bättre (psykiskt)

* FLYTTA!

* Träna och tävla med Ziba

(* Förhoppningsvis skaffa valp) 

* komma igång med seriöst bloggande


Det sista är det jag oroar mej mest över   


Det andra är på g, känner knappt nått godissug längre.

Mår bättre med mej själv och lär mej mer och mer att stänga av allt jobbigt!


Så jag är på gång!

Känns kanon bra.


Aja, nu fick bloggen några rader iaf, inte de roligaste jag någonsin skrivit, men det va iaf något.


Nu blire "Letters to Juliette" och sen sova!


  

-lite finare, lite bättre <3 mitt ljus, mitt liv, mitt allt!


Ciao Ewe   


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen?
 Super!
 Bra!
 Ok!
 Dålig!
 Värdelös!
 Bör förbättra...(skriv gärna vad som en kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards