Sweetbutsour

Alla inlägg under mars 2011

:)

Av Ewelina Östlund - 29 mars 2011 23:22


  

Av Ewelina Östlund - 29 mars 2011 22:42


Idag passade jag på att ta en liten shoppingtur på lunchen.


Fyndade riktigt ordentligt   


 

Det första var en väska från "Accent"

Min är dock vit, men fanns ingen bild på den vita ;)

Nedsatt från 299:- till 199:-

Plus att det äntligen blev en ny plånbok, även den i vitt!


 

Det bästa fyndet gjorde jag dock på en av butikerna i Arkaden.

Finns en butik där som säljer ut märkes kläder/skor/väskor mycket billigt.

Dessa skor är från Nelly.com.

100:-

  


Älska billig shopping!  


Ciao Ewe   

Av Ewelina Östlund - 20 mars 2011 22:12


Ojoj, nu va det länge sen man kasta in några rader här.


Mycket som händer just nu.


Håller dels på att styra upp en ny hemsida som ska handla om vovvarna.
Men som märks är jag inte den snabbaste när det gäller datorgrejjs   



Känns iaf att våren är på väg med storm steg.

Precis som när det blir höst får jag en total psykisk-makeover varje gång våren är på väg!

Älska SOOOOL!

   


Finns ju iof några bidragande faktorer för att det ska va så bra..


Jag ska bli Kelpieägare i maj   



Plus att jag ÄNTLIGEN kommit på vad jag vill göra med mitt liv!

Har gått i snart 20 år och inte haft en aning om vad jag vill göra.

Men så bara poff så vet jag exakt vad jag ska göra!

  


Just nu känns allt bara kanon bra!!


Ciao Ewe   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen?
 Super!
 Bra!
 Ok!
 Dålig!
 Värdelös!
 Bör förbättra...(skriv gärna vad som en kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards