Sweetbutsour

Alla inlägg under mars 2010

Av Ewelina Östlund - 31 mars 2010 14:10

Bästa dagen på länge!

* Jätte rolig lektion på förmiddagen, göra ett collage på ätliga växter. Klippa och klistra (:

* Studiebidrag!

* Biljetter till fredag beställda, Timo Räisänen <3


Jag gillar en massa!! :D


Ciao Ewe <3


  

Av Ewelina Östlund - 30 mars 2010 16:26

Läskigt hur fort det kan gå utför ibland.
Livet är som en jävla såpbubbla

Först svävar man fram
sen sprängs hela skiten

Motivationen försvann väldigt fort.
Varför? Orkar det inte!!

Aja, suck it up and try against the odds, right?

Ut och gå med hunden väntar. Jag vill bara gå och inte tänka på något!!!!

Ciao Ewe <3

Av Ewelina Östlund - 29 mars 2010 09:08

Det är frågan det..
Känslor, behövs de?

Sitter för tillfället och pluggar psykologi, blää liksom.
Gör ett häfte med frågor om känslor. Häftet heter "känslor, behövs de?"
Gör de verkligen det?
Mitt svar: SJÄLVKLART!!


Känslor är onödiga, jobbiga, komplicerade och förvirrande!
De gör ont!
Men ändå kan jag inte låta bli att älska dem! <3


Bara en liten snabb tanke från mej i mitt pluggande och funderande om känslors betydelse (;


Ciao Ewe <3


  

Av Ewelina Östlund - 28 mars 2010 16:36

Jahopp, då har syster åkt hem efter en trevlig och mysig helg (:
Godis, film och god mat, inga fel det!

Nu väntar bara ett avelsarbete som ska in till veckan, men vet inte om jag orkar plugga på det idag. Började lite smått i morse dock.
Tror jag tar resten av dagen att ta det lugnt.

Vart nästan rik igår, lyckades spela in 80 kr på poker (;

Tjoho!

Känner att jag håller på att spricka, har inte tränat på hela helgen. Överskottsenergin bubblar! Får ta med hunden ut på en lång promenad istället (:

men imorn är det måndag, och måndagar betyder cross (:

Fallin in love again
and there's nothing I can do

- Maybe

Ciao Ewe <3


  

 

 

Av Ewelina Östlund - 27 mars 2010 16:27

Helg, underbart.
Syster är här, trevligt det (:


Har städat, så äntligen ser både lägenheten och rummet ut som om det faktiskt bodde en ganska normal människa där iaf ;P


Stort yey vart  det idag iaf. Mätte midjan och det måttbandet visa 2 cm mindre än sist. 2 cm på drygt 2 veckor (: jag gillar <3


Sitter i skolans datasal för tillfället. Snart blir det hem med syster och laga mat (;

Vanligtvis brukar det bli pizza när hon är här, men denna gången slår vi på stort och gör en egen kycklingsallad (!?) :D

Nyttiga systrar är vi (;


Tjoho, ett inlägg till skrivet på inte allt för lång tid. det ser bra ut detta (;


Ciao Ewe <3


  

Av Ewelina Östlund - 22 mars 2010 09:58

Startar om.
Börjar ny blogg och nytt liv


Försöka uppdatera mer (;

Vänder blad och börjar ett nytt kapitel.


Inte det längsta inlägget någonsinn, men iaf en början!


Men nu är det iaf igång. Mitt nya!


http://www.youtube.com/watch?v=Qjdgtm3g_94
lyssna! Theme song of my life rigt now <3


Ciao Ewe <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen?
 Super!
 Bra!
 Ok!
 Dålig!
 Värdelös!
 Bör förbättra...(skriv gärna vad som en kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards