Sweetbutsour

Alla inlägg under april 2010

Av Ewelina Östlund - 10 april 2010 22:07

Snart slut på ännu en helg, eller ja, halva har väl typ gått. Men i och med det så är det mästan slut och eftersom söndagen är en slapp och tråkig dag så kan man säga att helgen är slut ungefär,,, nu (;

Onödig tanke från mej bara ;P


Jag är uttråkad! jag vill träna, men går det? Nej... Huvudet dunkar och yrseln kommer så fort man går en längre bit för fort "/ inte kul...

Hoppas på att vara frisk på måndag så jag kommer iväg på crossen (: jag längtar fruktansvärt! Har träningsabstinens...


Nu är det scones som gäller (: NamNam, duktiga jag som bakar ;P sen blire sänga med en film och somna (;


Imorn ska jag hem till Forshaga! Tjoho (:


Ciao Ewe <3

Av Ewelina Östlund - 6 april 2010 18:15

Idag är det yey med stora bokstäver, YEY!!

Tandställningen är väck :)

Men istället fick man en äcklig plastskena uppkörd i gommen, men aja den syns iaf inte! (:


Vart en trevlig kväll igår i Forshaga med!

Top Model och Legally Blonde :) jag gillar!


Dagen idag vart ganska dryg, med mycket väntan. Men bra sällskap ett tag iaf (:


Men Herre Gud säger jag bara! Det är när man sitter på bussen på väg till Vålberg man inser varför man flyttade därifrån.

"Välkommen till Vålberg! Här är vi fjortisfulla på bussen när klockan är 17.00."

Säger bara OMG!


Ciao Ewe <3


  -Brist på annan bild (; Här visar Pär sina extremt fina talanger i paint (;

Av Ewelina Östlund - 3 april 2010 17:04

Gaaaasch!
Lyckorus till tusen (: underbar kväll igår!

Bästa folket, bra musik.

Längst fram på både Timo Räisänen och Teddybears <3

Det är en kväll jag kommer leva på länge! Helt underbart!

Ciao Ewe <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen?
 Super!
 Bra!
 Ok!
 Dålig!
 Värdelös!
 Bör förbättra...(skriv gärna vad som en kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards