Sweetbutsour

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Ewelina Östlund - 15 april 2010 21:36

Fick nyss ett samtal av Jasmine (:

Inbjudan till inflyttningsfest.

Dock inte bestämmt om det vart fredag eller lördag.

Hoppas lite på lördag, så man hinner va i Forshaga nån kväll med (:


Just nu har jag extremt tråkigt och överskottsenergi!

Aja, det löser sej väl!

Nått kommer man väl på under kvällen (;


Imorn är det fredag och helg!! Tjoho :)

Helg gillas (Y)


Ciao Ewe <3


  


- Jag och Jasmine på Halloweenparty (; Playboybunnies <3

Av Ewelina Östlund - 15 april 2010 09:33


Herregud!

Juh mer man gör juh mer får man att göra efteråt känns det som ibland.

Jobbar på med resterna, men juh fortare man blir klar med en rest juh fortare måste man börja på en annan. Och det finns endel.
Men nu äntligen börjar det kännas ok.


Motivationen finns och slutet är nära (:


6 veckor kvar till betygsinlämning!!!

Gaash!

Det kommer juh gå sjukt fort.. ):

men men, jag ska klara det!

Jag ger inte upp

Nu JÄVLAR!!!!


Ciao Ewe <3


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen?
 Super!
 Bra!
 Ok!
 Dålig!
 Värdelös!
 Bör förbättra...(skriv gärna vad som en kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards