Sweetbutsour

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Ewelina Östlund - 17 oktober 2010 13:15


Idag fyller Pappsen år!


Så GRATTIS   


 


Ciao Ewe   

Av Ewelina Östlund - 17 oktober 2010 13:08


Ska snart dra iäg till jobbet så det är väl dags att brja riva i gerderoben efter nått vettigt att ha på sig!


Btw, så va jag på arbetsintervju i fredags. Som telefonförsäljare (??!!) på 3.

Vill INTE jobba som telefonförsäljare, men lönen är tydligen bra.

Plus att om man får jobbet får man åka på utbildning i 2 veckor i Stockholm, hotel och mat bjuder företaget på...

Det hade juh vart nått.

Så får jag jobbet blir jag skitglad ändå!!


Plus att det är väldigt lätt att jobba upp sig därifrån.

Och jag kan ha kvar jobbet hos Norstat som extra på helger :)


Så idag fick jag sätta mig med två tester som 3 ville att jag skulle göra..

Det första va ett personlighets test, ganska lätt, men dock skittråkigt!

Det andra va ett IQ-test, Herre Gud!

Men tror jag klara båda ok iaf.


Mycket på gång nu.

Hela nästa vecka är fullbokad...

Måndag, tisdag, onsdag: Kvälls jobb.

Fredag, torsdag: Dags jobb.

Lördag: Konfirmationsläger.

Söndag: Kvällsjobb.


OMG!


Aja, bara att bita ihop och tänka på betalningen!


 


Ciao Ewe   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen?
 Super!
 Bra!
 Ok!
 Dålig!
 Värdelös!
 Bör förbättra...(skriv gärna vad som en kommentar eller fråga)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards